Dedoles patří mezi mou oblíbenou značku nejen díky jejich veselým ponožkám, ale celkově díky jejich sortimentu. A když jsem se dozvěděla o velkém senzačním výprodeji, váhala jsem jen chvilku. Bohužel touto zkušeností jsem byla mírně zklamána. Chápu, že toho díky akci měli nejspíše hodně, ale vůbec nebyli připraveni… a co se vlastně stalo?
Začneme hezky od začátku. Objednávku jsem si vytvořila šestého dubna a rovnou i zaplatila. Objednala jsem si ponožky, legíny, papuče a spodní prádlo. V potvrzovacím emailu bylo rovnou napsáno, že doručení bude mezi devatenáctým a dvacátým prvním dubnem. S tím jsem problém neměla, ale pak přišly komplikace.
V době, kdy měla být objednávka už na cestě, mi přišel email, že se objednávka opozdí. Nebylo napsáno o jak dlouho ani důvod, ale ten jsem se dozvěděla za dva další dny. Totiž některé produkty z mé objednávky již byly nedostupné. Netuším, jak je to možné, když jsem je měla rovnou zaplacené a na e-shopu byly skladem. Myslela jsem, že se to e-shopu postupně odečítá ty kusy dle objednávek a tato situace nemůže vzniknout. Dostala jsem na výběr dvě možnosti. Buď si vybrat v té hodnotě něco jiného anebo nechat si vrátit peníze. Zvolila jsem druhou variantu a odepsala ještě ten den. Ve stejný den mi přišlo potvrzení, že email obdrželi.
Za dalších šest dnů mi bylo odepsáno, že mi peníze za nedostupné zboží vrátí na účet a má objednávka bude vyřízena, co nejdříve. Opět žádné předpokládané datum doručení, žádné další informace. Naštěstí ještě ten den mi peníze opravdu přišly a o dva další dny mi přišel email, že balíček byl konečně odeslán.
Nakonec jsem se dočkala své objednávky z šestého dubna druhého května. Naštěstí zbytek sortimentu přišel v pořádku a vše mi hezky sedí. Nemusím řešit vrácení či výměnu zboží. Bohužel problém s doručením balíčku není ojedinělí, už se mi to stalo a musím říci, že mě to trochu odrazuje od nějaké další objednávky.
Máte také takovou zkušenost s Dedoles nebo s někým jiným?
Tak s Dedoles nemám vůbec žádné zkušenosti. Na mě je to až moc barevné, tak mě to neláká. 😀
Já už jsem tam párkrát také nakupovala a žádný velký problém nikdy naštěstí nebyl. 🙂 Asi to bude tím, že se tam v té akci nahrne moc lidí, a to e-shopy nemusí vždy zvládnout… Mně se někdy něco podobného taky stalo, ale už nevím, který to byl e-shop.
Tak to mi tedy přijde jako dost velký přešlap a dost by mě to odradilo od případného dalšího nákupu. Chápu, že se doručení může zpozdit, kord když pořádají takovou velkou akci, ale tady mi přijde, že už se toho nahromadilo nějak moc. Ale hlavně, že to nakonec dopadlo dobře a nepřišla si o peníze a ani o zboží 🙂
S dedolesem osobně zkušenosti nemá, ale kamarádka objednává pravidelně a nikdy problémy neměla. Zdá se, ale že sis všechno vybrala i za ně xD já teď naposledy řešila reklamaci v Chaukiss, ale ti i když na mě nejdřív zapomněli, byli opravdu vstřícní a komunikace po mailu probíhala bez problému.
Od Dedolesu mám nadkolenky a jsem s nimi spokojená 🙂
Zatím se mi nestalo, že by byl problém. Hned mi balíčky přišly.
S Dedoles mám pouze jednu zkušenost a vše proběhlo bez problému. Pouze mě štvou časté emaily s nabídkou dalšího zboží 😀
Já objednávala jen jednou a objednávka přišla v pořádku. Nebylo to nejrychlejší doručení, ale ani nejpomalejší.
S Dedoles žádnou zkušenost nemám, ale jejich věci se mi líbí. 🙂 Ale jak říkáš, problém s domluvou a zvláštní jednání mě také trochu odrazuje…